Ve dnech 27.3. až 7.4. nebude probíhat odesílání zásilek z důvodu dovolené. Neodkládejte obj. na později. Děkujeme 🥰

Reklamace a výměna zboží


1, REKLAMACE PŘI POŠKOZENÍ PŘEPRAVCEM

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

  • Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • DPD oznamte neprodleně na tel. 841 700 700
  • ZÁSILKOVNA obraťte se osobně na svoje výdejní místo

 


2, CHYBNĚ DODANÉ ZBOŽÍ

V tomto případě prosím napište na e-mail obchod@sladke-potreby.cz kde vám individuálně pomůžeme.


 

3, ZÁRUČNÍ REKLAMACE

Kontaktujte nás na email obchod@sladke-potreby.cz a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Připravte si:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
  • popis závady + kontakt na vaši osobu sepište a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím

Lhůty pro vyřízení reklamace

  • O reklamaci musí být rozhodnuto do 3 dnů a vyřízeno v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet v den doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
  • Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.