Reklamace a výměna zboží
1, REKLAMACE PŘI POŠKOZENÍ PŘEPRAVCEM
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Jedná-li se o doručení:
- Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
- DPD oznamte neprodleně na tel. 841 700 700
- ZÁSILKOVNA obraťte se osobně na svoje výdejní místo
2, CHYBNĚ DODANÉ ZBOŽÍ
V tomto případě prosím napište na e-mail obchod@sladke-potreby.cz kde vám individuálně pomůžeme.
3, ZÁRUČNÍ REKLAMACE
Kontaktujte nás na email obchod@sladke-potreby.cz a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Připravte si:
- faktura/daňový doklad (kopie)
- záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
- popis závady + kontakt na vaši osobu sepište a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím
Lhůty pro vyřízení reklamace
- O reklamaci musí být rozhodnuto do 3 dnů a vyřízeno v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet v den doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
- Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
- Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.