Hodnocení za nás sbírá nezávisle Heureka.cz – po každém nákupu pošle zákazníkovi krátký dotazník. Ukazujeme všechna hodnocení, kladná i kritická, přesně tak, jak je zákazníci napsali.
Hodil bych tam bombu! Naprosto k ničemu! · Líbilo se: 000 · Nelíbilo se: Dostal jsem jiné zboží, než jsem si objednal, ale ani skoro po týdnu jsem nedostal odpověď na mou reklamaci!
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, věřím, že situace nakonec byla vyřešena k vaší spokojenosti. Radka
O
Ověřený zákazník23. listopadu 2020 · ověřeno Heurekou
Nelíbilo se: Pevný tác pod dort přišel poškozený, protože nebyl zabalený.
Bylo by dobré dát obrázky ochucovacích past, tak jak je prodáváte. Kdybych viděla fotky ochucovacích past, nikdy bych si je neobjednala.
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, vaše negativní zkušenost nás mrzí. Ochucovací pasty nevpadají nikdy vábně, ale chutnají skvěle, tác nám reklamujte na email, zašlu vám ráda nový . Radka
O
Ověřený zákazník21. listopadu 2020 · ověřeno Heurekou
Líbilo se: Rychlost · Nelíbilo se: Vetsinu dni kratka otviraci doba
Zmena otviraci doby, takze clovek tam jede zbytecne
Neochotny personal
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, krátká doba prodejny je z důvodu aby nám zůstalo více prostoru na eshop, denně nám chodí plné palety zboží a někdo to musí naskladnit. Dále expedujeme rekordní množství online objednávek. Doba nouze si žádá své. Omlouváme se za komplikace.
O
Ověřený zákazník8. listopadu 2020 · ověřeno Heurekou
Stále chybí část objednávky a obchod se ani neobtěžoval mi dát vědět, že něco není. O tom kdy dorazí zbytek zaplacené objednávky zatím nic nevim
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, pokud něco není a víme, že by to protáhlo objednávku tak produkt odmažeme a přeplatek vracíme ihned, pokud víme, že je to již na cestě ze Španělska, Itálie, či Holandska tak objednávku rozdělíme a zbytek zdarma doposíláme. Je-li to v daný moment možné vždy píšeme email. Může se ve zmatu stát, že to někdo opomene, za to se omlouvám bylo-li tomu tak. Prioritou je pro nás globálně rychlá expedice. Radka
O
Ověřený zákazník28. října 2020 · ověřeno Heurekou
Líbilo se: Velký výběr,rychlé dodání · Nelíbilo se: Stojan byl při rozbalení zničený,přislíben nový,bohužel po měsíci se nic nedějě,ignorace na vrácení peněz.Jedno veliké zklamání !!!!!!!
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, vaše negativní zkušenost nás mrzí. Bohužel stojan došel k vám rozbitý, ano, máte pravdu, ale obratem vám bylo nabídnuto řešení a to formou výměny za nový. Bohužel český dodavtel je vyprodal a zahraniční má prodlevu z důvodu koronaviru. Jde o italský výrobek. Žádost o vrácení platby se ke mě od vás nedostala, reklamaci eviduji jako v řízení. zajistím tedy obratem proplacení reklamace a její uzavření. Omlouváme se.
O
Ověřený zákazník1. října 2020 · ověřeno Heurekou
Objednano zbozi,marcipanova hmota nebyla skladem,posilala jsem sms a 2 maily s tim,aby odeslali balicek nekompletni..nekomunikovali..dalsi komunikace z jejich strany byla az po stornu objednavky -potvrzeni..urcite obchod nedoporucuji
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, zcela nechápu vaši recenzi. Objednala jste v neděli 20.9. (nepracovní den) , druhý den hned ráno tedy 21.9. byla objednávka zpracována a vám oznámeno, že produkt je na objednávku a dojde ve čtvrtek 24.9. (což jste neakceptovala), 22.9. od vás došel email s žádostí o storno, žádost byla předána na sklad, tomu se tak stalo 23.9. ráno a bylo bez dalších potíží stornováno. Celá komunikace probíhala v pořádku a bez emocí a vyjádření vaší nespokojenosti. Každopádně vaše negativní hodnocení i zkušenost nás mrzí a omlouváme se pokud se něco nepovedlo podle vašich představ. Radka
O
Ověřený zákazník6. června 2020 · ověřeno Heurekou
Objednala jsem v úterý dopoledne, vyzvednutí v Brně, kde měli vše skladem. Čekala jsem, že když mají na webu psáno, že objednávku expedují prakticky obratem, pokud je učiněna v pracovní den do 14 hodin, že budu mít objednávku připravenou k vyzvednutí max. do druhého dne. Nicméně nepřišel žádný mail, že objednávka je připravena. V středu jsem se snažila do eshopu dopsat - přes kontaktní formulář a sms bránu (eshop, do kterého nejde volat - DIVNÉ!). Nedopsala jsem se. Ve čtvrtek jsem psala na fb stránku a vyčkávala na online chatu na eshopu. Po době čekání jsem se konečně něco dozvěděla, nicméně doba odpovědi byla poměrně dlouhá! Komunikace na nule, byla jsem akorát naštvaná a ve stresu, kde narychlo budu shánět materiál. Tento e-shop už nikdy! · Nelíbilo se: Komunikace obchodu je na nule
Na webu slibují, při objednání v pracovní den do 14h, expedování objednávky obratem
Odpověď Sladkých potřeb
Bohužel vše plyne z důsledků, které navazují na koronavirus v česku i v evropě a to je přetížení dodavatelů i nás, tím pak vznikají prodlevy. Mrzí nás to. Snad příště.
O
Ověřený zákazník26. května 2020 · ověřeno Heurekou
Eshop jsem si vybrala proto, že se chlubili rychlou expedicí - nicméně vzhledem k tomu, že komunikace a zákaznický servis reaguje s takovým zpožděním, a poté nereaguje vůbec! - to je prostě v dnešní době neakceptovatelné! Rozhodně eshop kvůli zákaznickému servisu nedoporučuji!!! · Nelíbilo se: Zboží mi bylo doručeno s týdenním zpožděním, takže 5letá dcera byla na své oslavě hodně zklamaná, že měla jahodový dort místo dortu s Elsou, který jsme jí slíbila. Objednávku jsem dělala v pondělí s tím, že do pátku mi bude zboží doručeno. 2x jsem do obchodu psala, protože se nešlo dovolat a bylo mi jednou odepsáno, že ve středu bude zboží expedováno. Nicméně do pátku/soboty nic nedorazilo a já tak musela improvizovat a vysvětlit zklamané dceři, že nás v tomto eshopu pěkně vypekli...
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, omlouváme se za delší dobu dodání. Bohužel po opadnutí pandemie COVID-19 nastal nečekaný nárůst zájmu o náš sortiment a byť dodavatelé i náš obchod fungují na 120% výkonu nestačí to. Věřím, že situace se v brzké době vrátí do normálu a již se to nebude opakovat. Upřimně se omlouváme, mrzí nás to velice moc. Robin
O
Ověřený zákazník6. dubna 2020 · ověřeno Heurekou
Stále čekám.
Odpověď Sladkých potřeb
Omlouváme se za vzniklé komplikace, které způsobil výpadek na straně dodavatele. Mrzí nás vaše čekání.
O
Ověřený zákazník28. března 2020 · ověřeno Heurekou
Nelíbilo se: Nemají telefonický kontakt.
Nedodrželi velikost obrázku, když jsem s nimi toto chtěla řešit, již se neozvali.
O
Ověřený zákazník10. března 2020 · ověřeno Heurekou
Obchod by mohl častěji aktualizovat stránky a nenabízt zboží, které není na skladě.
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, mrzí nás vaše hodnocení. Aktualizace se provádí tak jak je dodavatelé nabízejí, zpravidla každých 6 hodin. Robin
O
Ověřený zákazník22. února 2020 · ověřeno Heurekou
Obchod zboží inzeroval, nechal si ho zaplatit, ale zboží nedodal. Údajně ho nemají.
Odpověď Sladkých potřeb
Dobry den, vase hodnoceni mne mrzi. Dobre, ale vite ze jsem se vam omluvil a platba vam byla ihned vracena. To, ze neco nemame se nestava casto, bohuzel se muze stat situace, ze v mezicase aktualizace naseho a dodavatelskeho skladu muze dojit k nahlemu vyprodani. K platbe predem vas jiste nikdo nenutil. Nevadi, chapu vas hnev. Preji hezky den. Šustai
O
Ověřený zákazník28. ledna 2020 · ověřeno Heurekou
Neinformovanost zákazníka o stavu objednávky.
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, které nás upřimně mrzí. V průběhu objednávky jste se mnou telefonovala a veškeré info k objednávce jsem Vám podal. Následující den jste si objednávku vyzvedla, informačních emailů k objednávce chodí až dost si myslím, nechápu ze svého pohledu tedy co více pro vás udělat. Rád si však nechám poradit z pohledu zákazníka. Robin
O
Ověřený zákazník20. ledna 2020 · ověřeno Heurekou
Nelíbilo se: Zboží objednano před 9 dny a stále nedorazilo. Oslava narozenin dcery bez obrázku na dortu. Velké zklamani, obchod nedoporučuji. Buresova
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, asi jste si toho nevšimla, ale v objednávce jste měla 2 položky, které jsou na objednávku s naskladěním do 5 pracovních dnů. Váš balík byl také 5 pracovní den odeslaný.
Také bych rád podotknul, že již před 3 dny vám balík byl odeslán a máte ho v zásilkovně.
O
Ověřený zákazník4. prosince 2019 · ověřeno Heurekou
Zboží i po 14ti dnech stále nepřišlo, žádná komunikace.
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, vaše hodnocení nás mrzí. Váš balíček s jedním vykrajovátkem byl odeslána do vaší zásilkovny obratem, emaily vám asi padají do spamu. Bohužel dle sledování zásilkovny to vypadá, že se přepravci někde zatoulal váš balíček. Je samozřejmě možné zaslat ho znovu.
O
Ověřený zákazník2. července 2019 · ověřeno Heurekou
Nelíbilo se: Na webových stránkách mají uvedeno, že je zboží skladem, ale bohužel to není pravdou
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den, ano zboží bylo opravdu SKLADEM, ale v počtu 2 kusů, objednal jste si však 14 kusů, které dodavatel nebyl schopen dodat, proto šla obj. do storna, bylo vám to psáno i v emailu.
Sám podnikáte, proto znáte jaké to je s dodavateli, vaše negativní hodnocení a nepochopení situace mne tedy velice mrzí. Hezký den.
O
Ověřený zákazník26. června 2019 · ověřeno Heurekou
zaplatil jsem okamžitě přes účet,ale dodnes jsem zboží nedostal,je to víc jak 10 dní.Janda Je to ostuda !!!!!!!
Odpověď Sladkých potřeb
Dobrý den,
ano je to pravda, za vzniklé komplikace se omlouváme, ale bohužel jste si objednal zboží během naší dovolené. A objednal jste si zboží v hodnotě 94 Kč u kterého bylo uvedeno expedice do 5 až 10 dnů. Je tedy logické, že jste musel čekat.
Myslím, že stačilo napsat dotaz k nám do obchodu a né psát ihned recenzi horkou hlavou.
Hezký den. Robin
O
Ověřený zákazník21. února 2019 · ověřeno Heurekou
Bohužel mi dorazil úplně jiný obrázek. Bohužel už jsem nestihla do narozenin vrátit
O
Ověřený zákazník3. prosince 2018 · ověřeno Heurekou
Droždí 0,5 kg přišlo s datem spotřeby ani ne 2 měsíce!Když si objedná soukromá osoba větší balení čeká delší záruku.
Zklamaní a poučení pro příště! · Nelíbilo se: Zboží s končící zárukou!!
O
Ověřený zákazník27. listopadu 2018 · ověřeno Heurekou
Jelikož nemám možnost navštívit obchod ve všední den, tak jsem si dovolila zajít do obchodu 17.11. po 9 hodině. Na obchodě nebylo žádné oznámení, že mají ten den zavřeno. Až při rušení objednávek mě paní napsala, že bylo zavřeno jelikož byl státní svátek :-(
Odpověď Sladkých potřeb
Děkujeme za vaši recenzi a omlouvám se, že jsem si dovolil v den státního svátku zavřít prodejnu a udělat si den volna navíc.
Nevím jestli jste to postřehla, ale informace o tom, že prodejna je o neděli a dnech státních svátků zavřena uvedena hned na několika místech eshopu.
S pozdravem Robin Šustai
Jak hodnocení vznikají
1Jen po skutečném nákupu
Dotazník posílá Heureka.cz (program Ověřeno zákazníky) jen lidem, kteří u nás opravdu nakoupili. My do hodnocení nijak nezasahujeme.
2Všechna a bez úprav
Ukazujeme každé hodnocení, kladné i kritické, tak jak ho zákazník napsal. Za hodnocení nenabízíme slevu ani jinou odměnu.
3Kritiku bereme vážně
Když něco nedopadne, ozveme se a hledáme řešení. Každé hodnocení čteme a podle něj se zlepšujeme.
Upečeme vám eshop na míru?
Díky cookies víme, co vás na eshopu baví, a ukážeme vám k tomu ty nejlepší akce a novinky. Volbu změníte kdykoli v patičce.
Nastavení cookies
Vyberte si kousky
Nezbytné Vždy
Košík a zapamatování téhle volby. Bez nich eshop nefunguje.
Nechte nám e-mail a kupón −4 % vám přistane do schránky dřív, než vykyne těsto.
−4 % hned
−10 % k narozeninám
tipy a recepty
Odesláním souhlasíte se zasíláním tipů a novinek od Sladkých potřeb (Tereza Kultová, IČO 21032009). Odhlásit se můžete kdykoli jedním klikem. Ochrana údajů
Mrkněte do e-mailu
Poslali jsme vám odkaz. Stačí na něj kliknout a kupón −4 % je váš. Nevidíte ho? Podívejte se i do složky Hromadné nebo Spam.