Odesíláme denněPosíláme denněJeště 1 500 Kč – výdejna/box zdarmaDo výdejny zdarma zbývá 1 500 Kč
Ověřeno zákazníky · Heureka.cz

Co o nás říkají zákazníci

Hodnocení za nás sbírá nezávisle Heureka.cz – po každém nákupu pošle zákazníkovi krátký dotazník. Ukazujeme všechna hodnocení, kladná i kritická, přesně tak, jak je zákazníci napsali.

4,8z 5
2703 recenzí · 95 % dává 4–5 hvězd
Všechny (2703) 5 (2476)4 (90)3 (37)2 (18)1 (82)
Ověřený zákazník20. června 2021 · ověřeno Heurekou

Velký výběr cukrářských potřeb na jednom místě,za mě super...akorát jim trochu blbly webové stránky,chtěla jsem se podívat dolů na zboží a pořád mě to házelo zpět nahoru....

Ověřený zákazník11. května 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Perfektní věci na dorty..vždy spokojenost · Nelíbilo se: Velké zklamání z balónku za 160,- Kč..který měl prasknutý svár...příště radši nakoupím tyto věci jinde

Ověřený zákazník1. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Čekala jsem ale, že mřížka bude vyšší, pro rychlejší chládnutí výrobku ji musím dát třeba na hrnec

Ověřený zákazník21. března 2021 · ověřeno Heurekou

Jsem moc spokojená, vše přišlo v pořádku Doporučuji

Ověřený zákazník24. ledna 2021 · ověřeno Heurekou

Nelíbilo se: Balíček měl být odeslán ve čtvrtek a byl odeslán až následující týden v úterý. Svíčky přišly rozlomené.

Ověřený zákazník28. listopadu 2020 · ověřeno Heurekou

Objednala jsem synovi jedly papir na narozeninovy dort . Objednavala jsem 15.11. V nedeli. Oslava se konala 21. 11. Ale jedly papir prisel pozde a to 23.11. Takze jsem ho ani nevyuzila..

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, je mi to líto. Souhra okolností jako je začátek vánoční sezóny a přetížení dopravců sehrávají své. Omlouvám se. Radka

Ověřený zákazník24. srpna 2020 · ověřeno Heurekou

Bohužel tentokrát, objednávka nebyla přesná. Jedna se o pečící papír měla jsem mít 20 archů 33x42cm, a dorazil jiný v celku.

Odpověď Sladkých potřeb

Dobry den, omlouvame se, prosim reklamujte nam to na email, zasleme vam zdarma spravny produkt. Robin

Ověřený zákazník26. května 2020 · ověřeno Heurekou

Prosím, bohužel mi doposud balík nedorazil. Milada

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, omlouváme se za delší dobu dodání. Bohužel po opadnutí pandemie COVID-19 nastal nečekaný nárůst zájmu o náš sortiment a byť dodavatelé i náš obchod fungují na 120% výkonu nestačí to. Věřím, že situace se v brzké době vrátí do normálu a již se to nebude opakovat. Upřimně se omlouváme, mrzí nás to velice moc. Balík vám nakonec dovezl přímo náš zaměstnanec. Robin

Ověřený zákazník29. dubna 2020 · ověřeno Heurekou

Nabízí se tedy věřit, že v tomto obchodě nalepují štítky s trvanlivostí dle potřeby a né podle stavu zboží a to mě moc mrzí · Nelíbilo se: V tomto obchodě jsem se bohužel zklamala. Při posledním nákupu mi došly mleté ořechy, které byly 3 měsíce po záruce. Po sms dotazu, jak je to možné, jsem se pouze dozvěděla, že je to chyba.

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, k chybě došlo při tisku štítků. Již jsem vám to vysvětloval v emailech. Když by se nalepovalo co se nám hodí, bude to spíš obráceně přece ne? Prošlý produkt a dlouhé datum. U vás byl skvělý produkt a krátké datum - chyba tisku, které si nikdo nevšiml. Omlouváme se. Robin

Ověřený zákazník13. dubna 2020 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Jako jedni ze dvou na českém trhu měli k dispozici droždí · Nelíbilo se: Velmi dlouhá doba dodání, sedm dní se nic nedělo, ani žádná zpráva.

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, omlouvám se pokud se vám doba dodání nezdála, ale vysvětlím: 2.4. vám byla objednávka námi potvrzena - to byl čtvrtek, 7.4. ráno odeslána - to bylo úterý. Měla jste tam položky na objednávku. Je třeba brát zřetel, že vláda ČR nám PRO NAŘÍZENÍ OHLEDNĚ KORONAVIRU uzavřela obchod, fungujeme jen jako eshop a to v omezeném režimu, kdy v pátky zboží neexpedujeme aby neleželo 3 dny na depu.

Ověřený zákazník18. února 2020 · ověřeno Heurekou

Dala bych 5 hvězdiček za sortiment, ale vadí mi otevírací doba. · Líbilo se: Obrovský výběr, zboží k dispozici. · Nelíbilo se: Otevírací doba - abych si sama zašla do obchodu, musela bych si vzít půl den volna! Zboží mi vyzvedl manžel, který už je v důchodu. Objednávat si zboží poštou mi přijde nesmyslné, vzhledem k tomu, že bydlíme blíž k obchodu než k poště! Mějte, prosím, buďto některý den do večera nebo aspoň pár hodin o víkendu!

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mám pro Vás skvělou zprávu. Od zítra máme novou dlouhodobou otevírací dobu a nově nás tu zastihnete v pondělí v odpoledním čase až do 18:00 hodin a v sobotu v čase od 10:00 do 12:00 hodin. S pozdravem Robin Š. manager eshopu

Ověřený zákazník27. ledna 2020 · ověřeno Heurekou

Těžko hodnotit, když zboží zatím nemám - 11 dní po dokončení objednávky.

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, omlouváme se, že musíte čekat, bohužel máte v obj asi 5 položek na objednávku a daný dodavatel měl inventury. Dnes má zboží od něj dojít. Obratem bude odesláno.

Ověřený zákazník26. listopadu 2019 · ověřeno Heurekou

Veškerý průběh byl v pořádku, jen dvě transferní fólie (žlutavé pruhy a sněhové vločky) se zřejmě při přepravě v krabici trochu posunuly, a tak došlo k částečnému sedření vzoru... Troppová

Ověřený zákazník7. října 2019 · ověřeno Heurekou

Bohuzel mi bylo doruceno trochu jine zbozi, a i pres upozorneni obchodu, jsem nedostala zadnou odpoved.

Ověřený zákazník22. září 2019 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Byla jsem spokojená

Ověřený zákazník23. června 2019 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Super výrobky,za dobrou cenu · Nelíbilo se: Tiskna jedlý papír není tak kvalitní. Při nanášení gelu se mi rozpily barvy.

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, vaše negativní zkušenost nás mrzí. Bohužel musím, ale konstatovat, že jste spíše udělala nějakou technologickou chybku při aplikaci, protože barvy se běžně nerozmazávají. Svědčí o tom i desítky fotografií dortů našich zákaznic u nás na facebooku. Nevadí, snad na náš jedlý papír nezanevřete a zkusíte ho opět. S pozdravem Robin

Ověřený zákazník10. května 2019 · ověřeno Heurekou

Zboží kvalitně zabaleno, aby nedošlo k poškození.

Jak hodnocení vznikají

1Jen po skutečném nákupu

Dotazník posílá Heureka.cz (program Ověřeno zákazníky) jen lidem, kteří u nás opravdu nakoupili. My do hodnocení nijak nezasahujeme.

2Všechna a bez úprav

Ukazujeme každé hodnocení, kladné i kritické, tak jak ho zákazník napsal. Za hodnocení nenabízíme slevu ani jinou odměnu.

3Kritiku bereme vážně

Když něco nedopadne, ozveme se a hledáme řešení. Každé hodnocení čteme a podle něj se zlepšujeme.

Přidáno do košíku

Přejít do košíku