Odesíláme denněPosíláme denněJeště 1 500 Kč – výdejna/box zdarmaDo výdejny zdarma zbývá 1 500 Kč
Ověřeno zákazníky · Heureka.cz

Co o nás říkají zákazníci

Hodnocení za nás sbírá nezávisle Heureka.cz – po každém nákupu pošle zákazníkovi krátký dotazník. Ukazujeme všechna hodnocení, kladná i kritická, přesně tak, jak je zákazníci napsali.

4,8z 5
2707 recenzí · 95 % dává 4–5 hvězd
Všechny (2707) 5 (2479)4 (91)3 (37)2 (18)1 (82)
Ověřený zákazník19. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

zboží došlo v pořádku, rychlé doručení

Ověřený zákazník19. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Vše v pořádku, rychlé dodání.

Ověřený zákazník19. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Ráda doporučuji, vše v pořádku, děkuji.

Ověřený zákazník16. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Skvělé zboží, ještě nikdy jsem nebyla s ničím nespokojená · Líbilo se: Vždy rychlá dodávka, výborná komunikace

Ověřený zákazník15. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Široká nabídka produktů

Ověřený zákazník15. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

spolehlivost, rychlé dodání, skvělá komunikace · Líbilo se: spolehlivost · Nelíbilo se: není

Ověřený zákazník13. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Výborná spolupráce, zboží vždy rychle doručeno .

Ověřený zákazník12. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Původně jsem měla objednáno a zaplaceno sedm položek, z nich však jedna nebyla dostupná (přestože na eshopu bylo zboží skladem) tak jsem, po dohodě s obchodem, položku nahradila jiným zbožím (košíčky a zdobením) a předpokládala, že zbytek již přijde v pořádku. Šest položek přišlo přesně podle objednávky včetně košíčků a zdobení, které bylo po dohodě přeobjednáno. Nemile mě ale překvapilo zjištění, že dávkovač na čokoládu značky Wilton není od Wiltona a byl nahrazen jiným dávkovačem (předpokládám, že také jeho cena byla jiná). Dále zdobící špička byla zaslána s úplně jiným vzorem. Po zaslání dotazu na výměnu špičky či vrácení peněz za ni, mi byl ze strany obchodu sdělen postup. Špička byla zaslána zpět před více než třemi týdny s požadavkem na vrácení peněz, které však doposud vráceny nebyly. Obchod již na poslední e-mail neodpověděl. Z takového jednání jsme velice zklamaná, protože z e-shopů s podobnou nabídkou objednávám už asi osm let a takovou zkušenost jsem měla až nyní. · Líbilo se: Většina zboží dorazila dle objednávky Ze začátku byla komunikace v pořádku · Nelíbilo se: Doposud nebyly zaslány peníze za vrácené zboží Obchod neodpověděl na e-mail Některé zboží bylo nahrazeno jiným bez mého vědomí

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, omlouvám se za negativní zkušenost, mrzí mne to. Chyba bohužel vznikla Velikonočním prudkým nárůstem objednávek. Jak jste psala, nabídla jsem vám vrácení a toho jste využila, bohužel sada špiček doposud Zásilkovnou, ale nedošla. Se Zásilkovnou to řeším a čekám na jejich vyjádření, PROTO Vám na váš email doposud nebylo zodpovězeno. Omlouvám se tedy. Radka Hoťková ---- EDIT 13.4.2021 - zásilka dohledána a 68 Kč vráceno na váš účet. Omlouváme se za čekání.

Ověřený zákazník12. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Rýchle vybavenie, super

Ověřený zákazník12. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Jsem velmi spokojená, potřebovala jsem objednávku rychle a vyšli mi ihned vstříc. Zboží bylo taky v pořádku, dobře zabaleno, takže max. spokojenost a mohu jen doporučit.

Ověřený zákazník12. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Velmi ochotný. Příjemná komunikace a rychlé řešení dotazů. Jsem velmi spokojená

Ověřený zákazník11. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

žádá o hodnocení ještě nedodaného boží

Odpověď Sladkých potřeb

Dobrý den, vaše objednávka obsahuje položku na objednávku, čekáme na její dodání. Radka Hoťková

Ověřený zákazník10. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Super rychlý, maličkost u objednávky moc potěšila děkuji za skvělý obchůdek

Ověřený zákazník9. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Nelíbilo se: Originální balení je menší než se na obrázku zdá Posílají až moc emailů ohledně objednávky, přitom by stačil 1 email

Ověřený zákazník6. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Rychlé jednání, předání informací o stavu objednávky i dodávky

Ověřený zákazník6. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

moc milá obsluha :) · Líbilo se: velký výběr

Ověřený zákazník6. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Super rychlé vyřízení objednávky, a to těsně před Velikonocemi. Za mě pecka!

Ověřený zákazník5. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Velmi rychle dorucenie, aj napriek tomu, ze zbozi nebolo skladom. Uz som nedufala, ze to stihne do Velkej noci prist, lebo som to objednala dost neskoro, ale prislo a to ma velmi potesilo! :) Dakujem.

Ověřený zákazník4. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Spokojenost

Ověřený zákazník4. dubna 2021 · ověřeno Heurekou

Líbilo se: Rychlé jednání

Jak hodnocení vznikají

1Jen po skutečném nákupu

Dotazník posílá Heureka.cz (program Ověřeno zákazníky) jen lidem, kteří u nás opravdu nakoupili. My do hodnocení nijak nezasahujeme.

2Všechna a bez úprav

Ukazujeme každé hodnocení, kladné i kritické, tak jak ho zákazník napsal. Za hodnocení nenabízíme slevu ani jinou odměnu.

3Kritiku bereme vážně

Když něco nedopadne, ozveme se a hledáme řešení. Každé hodnocení čteme a podle něj se zlepšujeme.

Přidáno do košíku

Přejít do košíku